суббота, 2 марта 2013 г.

Հատված ''Ալինա'' վիպակից

Ո՞վ էր ճանաչում ԱլինայինԵս տեսա նրան մոտիկիցՄիակ տեսակցությունն իմ առաջին և միակ իսկական սիրոոր ունեցաԵս ձգեցի նրա դագաղի վրա դեղին վարդերի մի փունջԱհորքան նրա դեմքի գույնը նման էր այդ վարդերինՆրան հագցրել էին իր մշտական մետաքսյա սև զգեստըՉկար նրա կրծքի վրա սովորական դեղին վարդըԵս զգացիոր ամուսինն է պոկել այդ վարդը նրա կրծքիցԶգացիորովհետևերբ ես իմ փունջը ձգեցի դագաղի վրանակարծես մի տեսակ ցնցվեցնայեց ինձ մռայլ հայացքովՆա մի շարժում արավ դեպի դագաղը, կարծեսփունջը դեն ձգելու նպատակովբայց կանգ առավերես դարձնելով ինձնիցԻսկ նա դագաղի ապակու միջից ժպտաց ինձԱյն անշարժայն ծով ու հեռավոր ժպիտով,որ ես առաջին անգամ տեսա նրա դեմքի վրաԱյդ ժպիտն այսօր էլ իմ ընկերն էիմ երկրորդ էությունըոր միայն գերեզման պիտի հետևե ինձ և ով՛ գիտեգուցե գերեզմանից էլ դենԳիտե՞քես շատ եմ ապրելշատ եմ մտածել ու զգացել այս երեսուն տարվա ընթացքումՍիրել եմսիրվելճանաչել եմ կանանց և եկել այն համոզունքինոր մի և միմիայն մի անգամ եմ սիրելԲարեկա՛մսսեր չէ այնինչ որ մարդիկ սովոր են անվանել սերայսինքն՝ շոշափելինառարկայականըԲարեկամսսեր չէ կինըորի հետ խոսում ենք,բացատրվումվիճումկռվումհաշտվումնորեն կռվելու ու նորեն հաշտվելու համարՍեր չէ կինըորին գրկում ենքհամբուրումպաշտումորպեսզի վայելենք և վայելում ենք, որպեսզի ապականենքՈչդա սեր չէՍերը երազ է և երազ էլ պիտի թողնել նրանՍերը հավիտենական էանջնջելիանմոռանալիբայց անճաշակելիՆա մի շող էոր չիմարումբայց և չի որսվում ինչպես թռչունմի գաղափարորը չի հնանումբայց և չի գործադրվում ինչպես մարմնավոր վայելքի միջոցմի միտքոր չի մաշվումբայց և չի յուրացվում և մարմնանումՍոսկալի է նրա պահանջըբայց և հաճելիօօանսահման հաճելի և անսահման թունավոր. պայքարելերբեք չհաղթելու և ձգտելերբեք չհասնելու համարՆա դրամա չէոր ունի հանգույցընթացք ու վախճանՆա մի տրագեդիա է առանց միջարարների ու առանց դադարներիՆա ունի միայն սկիզբ և երբեք վախճանմիայն ծնունդ և երբեք մահ
— Իսկական սերն Ալինա է, — ավարտեց բժիշկ Ախուրյանը:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...