среда, 27 марта 2013 г.

Թույլ տուր քեզ լինել երջանիկ



Մի իմաստուն քայլում էր փողոցով`հիանալով էր բնության գեղեցկությամբ և ուրախանալով կյանքով:Հանկարծ նա նկատեց մի մարդու,որը տանջվելով աշխատում էր:
-Ինչու՞ ես քեզ այսպես տանջում,-հարցրես իմաստունը մարդուն:
-Ես աշխատում եմ,որպեսզի իմ երեխաները և թոռները երջանիկ լինեն,-ասաց մարդը,- իմ պապի պապը աշխատել է,որպեսզի իմ պատը երջանիկ լինի,պապս աշխատել է հորս և իմ երջանկության համար,հայրս`իմ,իսկ ես աշխատում եմ,որպեսզի երջանիկ լինեն իմ երեխաները և թոռները:
-Իսկ ձեր գերդաստանում եղե՞լ են երջանիկներ:
-Ոչ,բայց իմ երեխաները և թոռները անպայման երջանիկ կլինեն:

-Անգետը չի կարող կարդալ սովորեցնել,իսկ ճնճղուկը չի կարող դաստիարակել արծվին,-ասաց իմաստունը,-սկզբից սովորիր ինքդ երջանիկ լինել,այդ ժամանակ կհասկանաս ինչ անել թոռներիդ և երեխաներիդ երջանկության համար:Եվ դա ամենակարևոր պարգևը կլինի նրանց համար!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...