пятница, 8 марта 2013 г.

Ի՞նչ է մեզ սովորեցրել մայրիկը


Մայրիկը սովորեցրել է- անել անհնարինը.
-Փակի'ր բերանդ և ճաշդ կե'ր:

 Մայրիկը սովորեցրել է- հարգել ուրիշի աշխատանքը.
-Եթե պատրաստվում եք այստեղ իրար սպանել,գնացեք դուրս,ես մի քանի րոպե առաջ եմ մաքրել հատակը:

 Մայրիկը սովորեցրել է- հավատալ Աստծուն.
-Աղոթի'ր,որ սա մաքրվի:
Մայրիկը սովորեցրել է- տրամաբանորեն մտածել.
-Դա այդպես է,որովհետև ես եմ այդպես ասում:Ահա թե ինչու:

Մայրիկը սովորեցրել է- մտածել հետևանքների մասին.
-Եթե դու հիմա քեզ պատուհանից գցես,ապա ես քեզ խանութ չեմ տանի ինձ հետ:

Մայրիկը սովորեցրել է- պատճառահետևանքային կապերը.
-Եթե դու հիմա չդադարես լացել,ապա ես քեզ կապտակեմ:

Մայրիկը սովորեցրել է մեզ- ինչպես մեծանալ.
-Եթե չուտես բանջարեղեն,չես մեծանա:

Մայրիկը սովորեցրել է- համարձակ նայել դեպի ապագա.
-Դե լա յավաշ,ես քո հետ տանը կխոսեմ:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...