среда, 6 марта 2013 г.

Դպրոցական փորձ

Փորձագետները դիմեցին դպրոցական ուսուցչական խմբին`օգնություն ակնկալելով:Ուսուցիչներին ասացին,որ նրանց ընտրությունը պատահական չէ,նրանք ընտրվել են իրենց բացառիկ ունակությունների շնորհիվ:Բացի դրանից,նրանց նաև ասվել էր,որ փորձին մասնակցող երեխաների ընտրությունը ևս պատահական չէ,ընտրվել են այն երեխաները,որոնք իրենց ունակություններով զիջում են մնացած երեխաներին:Բայց թե' երեխաները,թե'  նրանց ծնողները այդ մասին ոչինչ չպետք է իմանային:
Ինչպես ենթադրվում էր,ուսուցիչները իրենց զեկույցներում գրել էին,որ երեխաները դասերը հասցնում են բավականին լավ:Բացի դրանից,նրանք նաև գրել էին,որ այդ երեխաների հետ աշխատելը լրիվ ուրիշ բավականություն է նրանց պատճառում,և նրանք կուզենային այդ երեխաների հետ միշտ աշխատել:
Այս փորձի մեջ կար մի գաղտնիք:Ուսուցիչները չգիտեին,որ իրենց ընտրություն ոչնչի հետ կապ չուներ,և աշակերտների,և ուսուցիչների ընտրությունը լրիվ պատահական էր:
Բայց քանզի սպասելիքները մեծ էին,արդյունքները ևս եղան այդպիսին:Այն պատճառով,որ ուսուցիչները,թե իրենց,թե աշակերտներին համարում էին իրենց բացառիկ,ապա նրանք ստացան բացառիկ արդյունք:
Իսկ ի՞նչ է սա նշանակում:
Սա նշանակում է, որ  մեր և մեր շրջապատի մասին մեր պատկերացումները կարող են փոխել մեր կյանքը:


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...